Etapa fără nicio problemă, mulțumit Kolomý. Totul a mers prost, regretă Loprais

Prokop în prima etapă a fost împiedicat de probleme tehnice, însă marți a fost pe locul 18 în clasamentul general. El a terminat al doisprezecelea moment în scenă. Chiar înainte de început, știam că mașinile din fața noastră vor cauza probleme, ceea ce din păcate s-a făcut realitate. În special, nu a dezamăgit niciun pilot lituanian, cu care am experiență similară. În plus, santinela de avertizare nu a funcționat, așa că, de la kilometrul 150, când am ajuns, un pachet de cinci mașini la rând fără noi a fost capabil să ne depășească “, a spus Prokop.

„Mă bucur că avansăm în clasamentul general și continuăm să luptăm, chiar dacă nu este așa cum ne-am imaginat”, a adăugat cel de-al șaptelea om al clasamentului de anul trecut.Coechipierul său, Tomas Ouednicek, este al 27-lea. Nu existau tăceri pe legătura lui. “A fost doar inconfortabil, mai ales în dune, a trebuit să cobor în colțul din stânga de fiecare dată pentru a umezi roata față dreaptă”, a spus Macík, care a avut mici probleme de navigație.

Echipajul Big Shock Racing cu toate acestea, în cele din urmă, a găsit toate punctele de control, deși se temea de eventualele penalizări imediat înainte de a ajunge pe linia de sosire. „A fost o trecere de pistoane unde se afla organizatorul și trebuia să avem un punct de control. Eram convins că ideea sună, așa că am continuat. După aproximativ 500 de metri, pe GPS a apărut un triunghi de avertisment care spune că am ratat un punct.Dar brusc a dispărut din nou și a apărut o săgeată, îndreptându-se complet afară, departe, în dunele. Așa că eram puțin confuzați și nu știam ce să ne gândim la asta ”, a descris Macík complicațiile. „A fost o etapă frumoasă. Erau dunele cu albiuri de râu. Am încercat să fiu în siguranță, pentru că este încă începutul. Am pierdut puțin la un moment dat că am căutat mai mult, altfel nu a fost nicio problemă. Mașina pedalează, așa că sunt mulțumită de introducere ”, a spus pilotul Buggyra. „Am început să auzim lovituri în taxi.Am crezut că este o amortizare amortizată, colegul meu, a fost montura motorului. L-am construit de două ori. Totul a mers prost. Dar principalul lucru este că suntem în final “, a spus Loprais.

Pilotul echipei Instaforex Loprais a pierdut în cele din urmă 85 de minute față de cel mai rapid Eduard Nikolaev din Rusia. „Am vrut să mă apuc de cap și în schimb avem o pierdere. Dar aparține asta. Dakar începe foarte brusc. Dar sper că va continua să fie dificil. Aceasta este șansa noastră ca fericirea să se transforme asupra noastră și ghinionul să ne părăsească. Primele două etape nu au fost multe, dar nu renunțăm și continuăm să rulăm ”, a adăugat militant Loprais.Brabec a mutat locul, dar s-a luptat cu terenul stâncos și cu stâncile din mijlocul secțiunii măsurate. „Sunt pe deplin mulțumit de a doua etapă și de plasament. Dar acum suntem stivați în câteva minute, așa că știu că va fi greu. Nu a fost deloc problemă cu bicicleta. “Brabec. Engp a avut probleme de navigare, a făcut mai multe greșeli și a coborât la locul 38.” „A fost iad pentru mine. Mașinile au deschis brutal pista și navigația era grea. Căutarea tuturor a fost o matrice ”, a spus Engel, întorcându-se de două ori la punctele de control. „A durat ceva timp, dar până la urmă am toate controalele, care este principalul lucru. Trebuie să arunc o zi proastă “, a adăugat un membru al grupului Moto Racing.

Coechipierul său Kubiena cu 41 de ani.a intrat pe locul trei printre ATV-uri. El a renunțat la o poziție marți, dar ar trebui să scadă și mai mult. În bivacac, mecanicul a înlocuit motorul de pe mașina sa, așa că se confruntă cu o penalizare de 15 minute. În plus, Kubien se luptă cu o răceală. „Nu pot să respir prin nas din cauza frigului, am avut multe probleme cu el. Scena a fost frumoasă, dune frumoase, dar fesh grea. ”